Wednesday, May 18, 2011

kisah CG dan HB

Assalammualaikum..first of all ..new update nieyh dari blog farah yg first..tapi blog tue xdapat buka..kena virus malware..huh !! ntah la..so kbnykn new update guna BK(tue glrn farah kat blog first..hihi)..so enjoy read ok..!!

Hansemboy as HB,
Chantekgurl as CG



HB: "tekan send" ..ha'ah..delivered!! or8..wait n c
CG:  skirin  telefon "wahai bakal pendamping hidupku,,aku ign menygimu  krn Allah dan aku ingn mencintaimu
krna Allah' give me a chance nak wat awak gembira.pecya lah..saya xkan wat awk tluka.
saya takkan kcwakan awk.cz saya nak awk jd pendamping hidup saya."
(wit no feeling ,lerh!! dah puas aku baca ayat cemginni.macem lah aku xtw..main copy jer..xkuasa aku
nak reply)
HB:hurm..dah berjam tunggu nieyh..dia xreply juga..but..mst positve ,agknya dia busy kot ...xaper..lain kali
aku try lagi.."try n error" .dapat punyer..

CG kemudian berdoa:
 Ya Allah tunjukkan aku ke jalan keampunan ,jagan di pandang kan hatiku yg kehitaman,redhalah ke astku,perbuatanku dan amalku.berilah aku kekuatan untuk melalui dugaan mu dan matikanlah aku dalam iman dan islam.

CG juga sempat berpesan kepada BK(saya),~>> wahai hawa ,teguhkanlah pendirianmu kerana Allah.kita xakan rugi apa2 jika mengikut suruhan Allah..Believe that.

"kesedaran akan kehadiran Allah akan mendorong manusia menghindari kederhakaan dan penganiayaan"

semoga kengkwan memhami apa yg cuba di sampaikan..kalau xfaham..on the spot tanya BK kat email okeyh!!


semoga bermanfaat...suka? like jer

No comments: